Logo s názvem MUPAX v hlavičce webu

FAQ

Grafika pro mzdy

Nejčastější dotazy, které od klientů slýcháme, jsme zpracovali jako praktický seznam otázek a odpovědí. 

Jako profesionálové ručíme za správnost zpracování Vašich účetních dokladů a garantujeme Vám kvalitu našich služeb. Náš tým specialistů na personalistiku, mzdy, daňovou evidenci, účetnictví, mzdy a ekonomiku díky svým dlouholetým zkušenostem zajistí komplexní zpracování agendy. Nemusíte řešit starosti s se zajišťováním odborného dohledu nad Vašimi zaměstnanci, kteří vedou účetnictví či ostatní agendy a stresovat případné kontroly. Můžete se věnovat plně podnikání a nemusíte se soustředit na neustálé legislativní změny a vzdělávání svých zaměstnanců.

Ano, zajistíme vše, co se týká personalistiky, zpracování mezd a veškeré komunikace vůči státním institucím. Zajistíme Vám kompletní pracovněprávní dokumentaci, výpočet mezd, odeslání výplatních pásek na mail Vašich zaměstnanců, zpracování přehledů pro pojišťovny, evidenci zaměstnanců, povinnou archivaci dokladů, zpracování mzdových listů. Zpracujeme daňové přiznání Vašim zaměstnancům, povedeme správu zápočtových listů, připravíme vyúčtování srážkové daně a daně z příjmu. Prostě kompletní servis, abyste měli klidný spánek.

Velmi si vážíme Vašeho času, takže vše zajistíme tak, abyste měli minimum starostí. Vše probíhá jednoduše a zdarma. První variantou je, že nás zplnomocníte a my se současným dodavatelem vše vyřešíme, samozřejmě budete o všech krocích informování. Druhá variantou je, že Vám připravíme seznam kroků, které Vás provedou přípravou na předání účetnictví do naší správy a následně si společně vše odkontrolujeme.

Cenu lze přesně určit až po úvodní konzultaci, která slouží k poznání Vašich představ a potřeb na rozsah služeb. Ke všem přistupujeme individuálně a cenu připravujeme pro spokojenost obou stran. Základním měřítkem pro cenu účetnictví je objem dokladů a náročnost jejich zpracování (př. Faktury ze třetích zemí mají jinou náročnost než z EU), míra digitalizace apod. Cena za vedení mezd je stanovena na 285 Kč za zpracovanou pásku a v ceně je zahrnut kompletní servis. Pro základní orientaci si můžete cenu spočítat na záložce ceník, kde najdete interaktivní kalkulačku cen. Dále zde naleznete cenové balíčky, které jsou nastaveny na jednotlivý rozsah služeb. Rozsah služeb si však určíte Vy sami a tím se stanoví cena na míru.

Veškerá dokumentace a doklady, kterou jsou nám předány prochází hloubkovou kontrolou, následně se zpracuje inventura účtů a na základě této křížové kontroly Vás informujeme o stavu účetnictví a případně nesrovnalostí řešíme společně další kroky a zajistíme nápravu.

Tak jak Vám to nejvíce bude vyhovovat. Nejrychlejší variantou je využití digitálního online účetnictví, kdy nám zasíláte doklady na sběrný mail a jsou průběžně zpracovány a tímto způsobem je tvořen i digitální archiv. Velmi oblíbenou variantou je ukládání dokladů na sdílené úložiště, které nám slouží jako zdroj pro čerpání dokladů a Vám jako případná záloha veškerých dokladů. Třetí variantu je „stará dobrá“ klasika předání dokladů fyzicky, kdy 1x za měsíc doklady u Vás vyzvedneme a zpracujeme.

logo společnosti MUPAX