INTERIM MANAGEMENT
Mohou nastat situace, za kterých nemáte k dispozici potřebné lidské zdroje ve Vaší společnosti, abyste zvládli nové výzvy, personální výpadky nebo přechodná období. V této situaci jsme schopni flexibilně reagovat a zajistit pomocí služby interim management plynulý chod Vaší společnosti nebo konkrétního oddělení. Díky naší rozsáhlé síti partnerství máme dostatečné kapacity na zajištění interim manažera v oblasti HR či účetnictví, a to dokonce i pro příspěvkové organizace.
Co je interim management?
Interim management je velmi moderní trend, který je využívám jako okamžité personální potřeby. Interim manažer je člověk, který Vám zajistí aktuální vykrytí potřeba a nastoupí do dané společnosti s konkrétními cíli, úkoly a na přesně určené časové období (obvykle na 3–9 měsíců) je součástí a výkonným prvkem této společnosti. Odborník na pozici interim manažera je plnohodnotný článek Vašeho týmu a ihned se zapojí do procesů společnosti, čímž získáte nezávislého odborníka, který Vám je k dispozici pro potřeby dosažení stanovených cílů.